Повернення та обмін


Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою: бульвар Вацлава Гавела, 6з, Київ, Україна, 03124

Для вирішення питань обміну та повернення товарів - просимо вас написати нам офіційний лист на нашу електронну пошту a.mansurova@uhtrade.com.ua або зателефонуйте нашому менеджеру за номером

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;

2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта".

Повернення повинно бути належної якості, а саме:

- товарна упаковка не пошкоджена

- комплектація повна

- відсутні будь-які механічні пошкодження

- відсутні сліди користування

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.

Повернення здійснюється за рахунок Відправника.

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Умови повернення товарів неналежної якості:

Споживач має право на заміну товару або повернення грошей, при виявленні істотних недоліків, які виникли за виною виробника товару, протягом гарантійного терміну (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»). Якщо істотний недолік (згідно ст. 1 п. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»):

  1. робить неможливим використання товару;
  2. виник за виною виробника і не може бути усунутий чи його усунення займе більше 14-ти днів.

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають повененню та обміну.